ne beni aradılar, ne de ben onları aradım. bir an alıcı müşteri olduğumdan şüphelendim, insanı şizofren yapar bu berbat türk kargo firmaları. şaka gibi gerçekten, kafalarına göre böyle bir açıklama düşmüşler takip ekranına;
suç bunlarda değil bu rezil firmalarla çalışan sözde büyük mağazalarda.