
zirkon kaplamalara gelirsek ; kesinlikle hem kullanım açısından hem görünüş açısından tek kelime ile müthişler,ben şahsen çok sevdim ve memnun kaldım.görenlerinde çok hoşuna gidiyor,dişlerin eski halini bilmeyenler şaşırıyor ne güzelmiş dişleriniz diye
fakat ufak bi bilgi vereyim,kaplama yaptırdıgınızda altdaki dişlerin saglam kalması gibi bişey yok hocam.orası o halde açık kalsada zamanla o diş gidiyor,üstüne kaplama yada farklı bişey yapsanda zamanla o diş gidiyor.hiçbişey kendi orjinal dişiniz gibi olmaz öncelikle,eger dişin kurtulma durumu varsa zirkon kaplatın derim ben.gittigi yere kadar zirkonla gider,gerektiginde sonra implant yaptırırsınız.