benim 5-6 diş hariç hepsi zirkon kaplama,7 yıl kadar oldu yaptıralı.hala ilk günki gibi duruyor çok şükür,en ufak bi sıkıntım olmadı bu sürede.sadece,başta demişlerdi işte kaplamalar dişe tutunsun diye yapıştırıcı sürüyoruz,o 3 yıl sonra filan ölür.3 yıl sonra gelirsin,tekrar yapıştırırız dişleri dediler yani...benim 6,5 yıl boyunca çıkmadı,yerinden oynamadı dişlerin hiçbirisi ama şimdi yavaştan oynamaya başladılar parça parça.sanırım altdaki yapıştırıcı öldügü için,dişle kaplama arasından yemek/hava filan girip biraz sorun çıkardı bagzı dişlerde.bi süredir onun tedavisi ile ugraşıyorum,daha dogrusu igne yiyorum

zirkon kaplamalara gelirsek ; kesinlikle hem kullanım açısından hem görünüş açısından tek kelime ile müthişler,ben şahsen çok sevdim ve memnun kaldım.görenlerinde çok hoşuna gidiyor,dişlerin eski halini bilmeyenler şaşırıyor ne güzelmiş dişleriniz diye fakat ufak bi bilgi vereyim,kaplama yaptırdıgınızda altdaki dişlerin saglam kalması gibi bişey yok hocam.orası o halde açık kalsada zamanla o diş gidiyor,üstüne kaplama yada farklı bişey yapsanda zamanla o diş gidiyor.hiçbişey kendi orjinal dişiniz gibi olmaz öncelikle,eger dişin kurtulma durumu varsa zirkon kaplatın derim ben.gittigi yere kadar zirkonla gider,gerektiginde sonra implant yaptırırsınız.