• 25-07-2022, 01:49:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar iyi geceleriniz olsun inşallah 🙏
    3. Yıl olacak annemi kaybedeli son çocuktum annemle ilişkim son derece bağlıydı. Fark ediyorum artık kimseyi yakın hissedemiyorum. Babanın gölgesi var şükür ama Anne bir başka be… Ablalar bir tek insana anne kadar yakın oluyor diğer şekilde kimse direkt samimi gelmiyor. Acaba evlensem eşim ne kadar duygu tatminliği verir diye düşünüyorum. Siz evlendikten sonra eşinizle ne denli duygusal ve sevgi olarak direkt samimisiniz? Fikirlerinizi almak istedim… 😊
  • 25-07-2022, 01:51:34
    #2
    başın sağolsun dostum
  • 25-07-2022, 01:51:50
    #3
    Ana gibi yar olmaz.
    • Bayyn
    • kalipsotr
    • Almeba
    Bayyn, kalipsotr, Almeba ve 10 kişi bunu beğendi.
    13 kişi bunu beğendi.
  • 25-07-2022, 01:52:50
    #4
    Benimde annem hasta 1 ay sonra ameliyat olcak inşallah iyi olucak
  • 25-07-2022, 01:53:13
    #5
    Boşuna dememişler be hocam;
    Ağlarsa anam ağlar, gerisi yalan ağlar.
    Mekanı cennet olsun.
    • Enes65532
    • SonBirDefa
    • Almeba
    Enes65532, SonBirDefa ve Almeba bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 25-07-2022, 01:54:47
    #6
    Allah rahmet eylesin. Annenin yerini doldurabilecek başka bir sevginin olacağını düşünmüyorum. Her şeyin yeri ayrı maalesef.
  • 25-07-2022, 01:55:02
    #7
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar iyi geceleriniz olsun inşallah 🙏
    3. Yıl olacak annemi kaybedeli son çocuktum annemle ilişkim son derece bağlıydı. Fark ediyorum artık kimseyi yakın hissedemiyorum. Babanın gölgesi var şükür ama Anne bir başka be… Ablalar bir tek insana anne kadar yakın oluyor diğer şekilde kimse direkt samimi gelmiyor. Acaba evlensem eşim ne kadar duygu tatminliği verir diye düşünüyorum. Siz evlendikten sonra eşinizle ne denli duygusal ve sevgi olarak direkt samimisiniz? Fikirlerinizi almak istedim… 😊
    Başınız sağolsun. Doğru insan çok önemli… Eşim mesela bana anamdan daha yakın.. Doğru insanı bulursanız inşallah bulursunuz…
  • 25-07-2022, 01:55:59
    #8
    Başın sağolsun zordur öksüzlük

    Yerini doldurmaz fakat eşiniz anne olunca size annelik yapar.

    Anne duygusunu alamazsın anne gibi davrandığını farkedersin sadece.
    • SonBirDefa
    • Enes65532
    SonBirDefa ve Enes65532 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-07-2022, 02:00:51
    #9
    Ana Gibi Yar Olmaz Allah Rahmet Eylesin
    Ölüm Çok Acı Çok Zor Birşey
    Kimse 1. Derece Yakınını Kaybetmeden o Acının Ne Demek Oldugunu Tam İçten Hissedemiyor .
    Anneniz Babanız Saglıklı Yaşıyorken Kıymetini Herkes Bilmeli
    Sonra ÇOOOK Büyük Pişmanlık Duyacaksınız .😥