Merhaba arkadaşlar iyi geceleriniz olsun inşallah 🙏
3. Yıl olacak annemi kaybedeli son çocuktum annemle ilişkim son derece bağlıydı. Fark ediyorum artık kimseyi yakın hissedemiyorum. Babanın gölgesi var şükür ama Anne bir başka be
Ablalar bir tek insana anne kadar yakın oluyor diğer şekilde kimse direkt samimi gelmiyor. Acaba evlensem eşim ne kadar duygu tatminliği verir diye düşünüyorum. Siz evlendikten sonra eşinizle ne denli duygusal ve sevgi olarak direkt samimisiniz? Fikirlerinizi almak istedim
😊
Anneden sonra yanınızda kimse yok
28
●1.356
- 25-07-2022, 01:49:20
- 25-07-2022, 01:55:02Başınız sağolsun. Doğru insan çok önemli Eşim mesela bana anamdan daha yakın.. Doğru insanı bulursanız inşallah bulursunuzSonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2022, 01:55:59Başın sağolsun zordur öksüzlük
Yerini doldurmaz fakat eşiniz anne olunca size annelik yapar.
Anne duygusunu alamazsın anne gibi davrandığını farkedersin sadece.SonBirDefa ve Enes65532 bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 25-07-2022, 02:00:51Ana Gibi Yar Olmaz Allah Rahmet Eylesin
Ölüm Çok Acı Çok Zor Birşey
Kimse 1. Derece Yakınını Kaybetmeden o Acının Ne Demek Oldugunu Tam İçten Hissedemiyor .
Anneniz Babanız Saglıklı Yaşıyorken Kıymetini Herkes Bilmeli
Sonra ÇOOOK Büyük Pişmanlık Duyacaksınız .😥
