Ana Gibi Yar Olmaz Allah Rahmet Eylesin
Ölüm Çok Acı Çok Zor Birşey
Kimse 1. Derece Yakınını Kaybetmeden o Acının Ne Demek Oldugunu Tam İçten Hissedemiyor .
Anneniz Babanız Saglıklı Yaşıyorken Kıymetini Herkes Bilmeli
Sonra ÇOOOK Büyük Pişmanlık Duyacaksınız .😥