Merhaba arkadaşlar iyi geceleriniz olsun inşallah 🙏
3. Yıl olacak annemi kaybedeli son çocuktum annemle ilişkim son derece bağlıydı. Fark ediyorum artık kimseyi yakın hissedemiyorum. Babanın gölgesi var şükür ama Anne bir başka be
Ablalar bir tek insana anne kadar yakın oluyor diğer şekilde kimse direkt samimi gelmiyor. Acaba evlensem eşim ne kadar duygu tatminliği verir diye düşünüyorum. Siz evlendikten sonra eşinizle ne denli duygusal ve sevgi olarak direkt samimisiniz? Fikirlerinizi almak istedim
😊