• 25-07-2022, 00:04:38
    #1
    Bugün geçmişten bir parça aklıma geldi;

    O zaman sevgilim olan eşim ve arkadaşlarımız bir çift daha geziyoruz. Bir cafenin önünden geçiyoruz okey oynayacağız, kapıdaki adama "okey var mı?" diye sorduk.
    Çocuk sanki bu soruyu bekler gibi: "Dur cüzdanıma bakayım, olması lazım." dedi ve pişkin pişkin güldü. Anın afallaması ile yolumuzu devam ettik. Bugünün tepkisi eminim farklı olurdu....

    Siz ne tepki verirdiniz?
  • 25-07-2022, 00:05:23
    #2
    Ailevi değerleri katıp yoluma devam ederdim
  • 25-07-2022, 00:06:58
    #3
    Hocam ağzıyla, burnunun yerini değiştirmenizi istemiş aslında sizden 🙁
  • 25-07-2022, 00:07:28
    #4
    Komik desen komik de değil. Saçma ötesi.. Herhalde aynı tepkiyi verirdim.
  • 25-07-2022, 00:13:54
    #5
    Kavga etsen değmez. O an vurmasam bile sonra onu görürdüm.
  • 25-07-2022, 00:24:08
    #6
    "Keşke zamanında babanıza da sorsalardı" derdim.

    Şaka şaka. Valla ne yalan söyleyeyim, ciddi anlamda gülerdim hocam.