Bugün geçmişten bir parça aklıma geldi;

O zaman sevgilim olan eşim ve arkadaşlarımız bir çift daha geziyoruz. Bir cafenin önünden geçiyoruz okey oynayacağız, kapıdaki adama "okey var mı?" diye sorduk.
Çocuk sanki bu soruyu bekler gibi: "Dur cüzdanıma bakayım, olması lazım." dedi ve pişkin pişkin güldü. Anın afallaması ile yolumuzu devam ettik. Bugünün tepkisi eminim farklı olurdu....

Siz ne tepki verirdiniz?