• 22-07-2022, 15:31:28
    #1
    Kişisel Rütbe

    1.logom


    2.Logom

    Sitemde şu şekilde görünüyorlar





  • 22-07-2022, 15:35:36
    #2
    2. logo site duruşunda daha iyi duruyor fakat i ve c harflerinin arasındaki uyumsuzluk gözüme çok battı
    iki kelime ayrı ayrı logo gibi
  • 22-07-2022, 15:37:51
    #3
    Kızma ama ikisini de kullanma bence.
  • 22-07-2022, 15:38:27
    #4
    Logodan hiç anlamam. Bakınca bana alttaki daha sempatik geldi.
  • 22-07-2022, 15:38:29
    #5
    hocam eğer realistik bir yorum istiyorsanız eğer logo sade ve yalın olmalıdır bknz, Sony, Philips, Samsung yüzlerce dev firma bu şekilde tabi kendine göre bir karakteri olmalı ama bu da logo değil benim gözümde maalesef.
  • 22-07-2022, 15:39:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Maalesef iki logoyu da ekip olarak çözemedik.
  • 22-07-2022, 15:40:33
    #7
    Kişisel Rütbe
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızma ama ikisini de kullanma bence.
    Matruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef iki logoyu da ekip olarak çözemedik.
    bende çzöemedim ama logom düz yazı olmasından iyidir
  • 22-07-2022, 15:42:10
    #8
    Kişisel Rütbe
    Bluesia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. logo site duruşunda daha iyi duruyor fakat i ve c harflerinin arasındaki uyumsuzluk gözüme çok battı
    iki kelime ayrı ayrı logo gibi
    aynen bende o durumu yaşayınca ilki mantıklı geldi ama o da durmadı malesef
  • 22-07-2022, 15:44:44
    #9
    Hocam kızmayın ama bence ikisini de kullanmayın. Hoş değiller. Düz yazı olsun sitenizde daha iyi.