Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızma ama ikisini de kullanma bence.
Matruska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef iki logoyu da ekip olarak çözemedik.
bende çzöemedim ama logom düz yazı olmasından iyidir