Sizce Hangi Logoyu Kullanmalıyım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Hangi Logoyu Kullanmalıyım?
15
●
304
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Hangi Logoyu Kullanmalıyım?
1
2
22-07-2022, 15:31:28
#1
Saitama
Kişisel Rütbe
1.logom
2.Logom
Sitemde şu şekilde görünüyorlar
22-07-2022, 15:35:36
#2
Bluesia
2. logo site duruşunda daha iyi duruyor fakat i ve c harflerinin arasındaki uyumsuzluk gözüme çok battı
iki kelime ayrı ayrı logo gibi
22-07-2022, 15:37:51
#3
Hastesi
Kızma ama ikisini de kullanma bence.
22-07-2022, 15:38:27
#4
Hin
Logodan hiç anlamam. Bakınca bana alttaki daha sempatik geldi.
22-07-2022, 15:38:29
#5
vivalaserdar
hocam eğer realistik bir yorum istiyorsanız eğer logo sade ve yalın olmalıdır bknz, Sony, Philips, Samsung yüzlerce dev firma bu şekilde tabi kendine göre bir karakteri olmalı ama bu da logo değil benim gözümde maalesef.
22-07-2022, 15:39:16
#6
Matruska
Üyeliği durduruldu
Maalesef iki logoyu da ekip olarak çözemedik.
22-07-2022, 15:40:33
#7
Saitama
Kişisel Rütbe
Hastesi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kızma ama ikisini de kullanma bence.
Matruska adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maalesef iki logoyu da ekip olarak çözemedik.
bende çzöemedim ama logom düz yazı olmasından iyidir
22-07-2022, 15:42:10
#8
Saitama
Kişisel Rütbe
Bluesia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. logo site duruşunda daha iyi duruyor fakat i ve c harflerinin arasındaki uyumsuzluk gözüme çok battı
iki kelime ayrı ayrı logo gibi
aynen bende o durumu yaşayınca ilki mantıklı geldi ama o da durmadı malesef
22-07-2022, 15:44:44
#9
BarisSa
Hocam kızmayın ama bence ikisini de kullanmayın. Hoş değiller. Düz yazı olsun sitenizde daha iyi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler