• 21-07-2022, 20:37:00
    #28
    kvkk sözleşmesi vardır orada inş sağda solda. yoksa patlarsınız
  • 21-07-2022, 20:37:22
    #29
    Paylaşımlarınız takdire şayan. Sizden birtane daha r10da yoksa estağfrullah demeyeceksin eyvallah diyeceksin.
  • 21-07-2022, 21:51:53
    #30
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölge neresi hocam? Ben bu dönem gecelik 1.500den aşağı bungalov bile görmedim çünkü.
    balıkesir bölgesi hocam yani fiyat bizim piyasamızın tam olarak değerini yansıtıyor. evet bahsettiğiniz fiyatlar da var çoğunlukla istanbula yakın yerler ya da karadeniz bölgesi.
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsın bu işte.
    elimizden geldiğince (:
    X_Blogger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ediyorum eder ve böyle değerli bilgiyi, şu kadara pazarlarım tarzında bir konu olmadığı içinde saygılarımı iletiyorum. En azından halen yardım eli uzatan birilerini görmek sevindiriyor.
    teşekkür ederim üstat güzel yorumlarınıza ben de saygılarımı iletiyorum sağolun
  • 21-07-2022, 21:54:12
    #31
    MasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mükemmel ve sade anlatım teşekkür ediyorum hocam paylaşım için.
    ne demek üstat rica ederim
    iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kvkk sözleşmesi vardır orada inş sağda solda. yoksa patlarsınız
    evet üstat onu biz de geç farkettik yoksa gerçekten tehlikesi var çok haklısınız
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paylaşımlarınız takdire şayan. Sizden birtane daha r10da yoksa estağfrullah demeyeceksin eyvallah diyeceksin.
    çok sağol üstat ben yine de estağfurullah diyerek çizgimi bozmayım
  • 21-07-2022, 21:57:03
    #32
    otelin linki verin hocam yolumuz düşerse değerlendiririz.
  • 21-07-2022, 22:16:12
    #33
    Zamanında babam funnel funnel diyordu dikkate almıyordum. Cidden her şey funnel'a evrilecek gibi duruyor.
  • 21-07-2022, 22:39:00
    #34
    HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otelin linki verin hocam yolumuz düşerse değerlendiririz.
    üstat öncelikle teşekkür ederin nitekim o biraz da reklam amaçlarına doğru kayabilir o yüzden pek paylaşmaya sıcak bakmıyorum (:
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında babam funnel funnel diyordu dikkate almıyordum. Cidden her şey funnel'a evrilecek gibi duruyor.
    aynen hocam bende @KraLL54;'e hep bunu söylüyordum zaten oraya evrildiğine de bizzat birlikte şahit olduk.

    ama babanız bunu öngörecek kadar konuya hakim olması beni şaşırttı. sanırım çok genç kendisi
    • KOZBA
    • Mücahit
    KOZBA ve Mücahit bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-07-2022, 22:59:54
    #35
    Üyeliği durduruldu
    başarılar
  • 21-07-2022, 23:00:19
    #36
    Siteniz nedir