MasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mükemmel ve sade anlatım teşekkür ediyorum hocam paylaşım için.
ne demek üstat rica ederim
iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kvkk sözleşmesi vardır orada inş sağda solda. yoksa patlarsınız
evet üstat onu biz de geç farkettik yoksa gerçekten tehlikesi var çok haklısınız
A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaşımlarınız takdire şayan. Sizden birtane daha r10da yoksa estağfrullah demeyeceksin eyvallah diyeceksin.
çok sağol üstat ben yine de estağfurullah diyerek çizgimi bozmayım