Mükemmel ve sade anlatım teşekkür ediyorum hocam paylaşım için.
ne demek üstat rica ederim
kvkk sözleşmesi vardır orada inş sağda solda. yoksa patlarsınız
evet üstat onu biz de geç farkettik yoksa gerçekten tehlikesi var çok haklısınız
Paylaşımlarınız takdire şayan. Sizden birtane daha r10da yoksa estağfrullah demeyeceksin eyvallah diyeceksin.
çok sağol üstat ben yine de estağfurullah diyerek çizgimi bozmayım