• 20-07-2022, 12:40:59
    #1
    Merhaba arkadaşlar babam madeni para koleksiyonu yapıyordu sonradan biriktirmeyi bırakıp çoğunu dağıttı kalanlar bunlar acaba maddi değeri varmıdır diye sizlere sormak istedim.



  • 20-07-2022, 12:50:44
    #2
    Aynı soruyu Facebook ta antika gruplarında sorun
    Yada kafanızda bı fiyat var ise direk öyle paylaşın
    Muhakkak alıcısı çıkar diye düşünüyorum.
  • 20-07-2022, 12:51:35
    #3
    illa ki bir değeri vardır bilemiyorum. Sahibinden.com üzerinden böyle şeyleri satarlarken görmüştüm.

    Toplu olarak bu işi yapanlara götürürseniz çok az para teklif ediyorlar.


    Konudan hariç. yılını tam hatırlamıyorum 90 lı yıllarda. tahminen 96-97 yabani bir erik ağacına dalarken yerde 25 bin bulmuştum. Para buldum diye bağırınca . 5-6 tane çocuktuk orda herkese çikolata, sakız, futbolcu kartı, küçük maket oyuncaklar gibi şeyler almıştık. madeni bir para ne kadar değerliymiş.
  • 20-07-2022, 12:53:44
    #4
    Bunlar kiloyla alınıyor.
  • 20-07-2022, 12:57:38
    #5
    Alıcısına denk gelirsen değeri var hocam.
  • 20-07-2022, 13:05:10
    #6
    Danışman
    Merhabalar.
    Net bir şey söyleyemeyeceğim. Ama paraları tek tek görsel olarak aratıp çeşitli mecralarda satışı ile alakalı fikir sahibi olabilirsiniz. Meraklısına satabilirseniz değeri olur. Tek tek değil bütün olarak satmanızı tavsiye ederim.

    Ayrıca bu şekilde bir site var. Arama kategorisinde ilgili kısımları seçip para üzerindeki sayıları yazarak bir sonuç elde edilebilir. Örneğin 1970 li yıllara ait 1 liraların değeri yaklaşık 6 TL. Tabi bunlar satış fiyatı. Siz satmak isterseniz biraz daha ucuz olabilir. Kolay gelsin.
    İyi forumlar