illa ki bir değeri vardır bilemiyorum. Sahibinden.com üzerinden böyle şeyleri satarlarken görmüştüm.
Toplu olarak bu işi yapanlara götürürseniz çok az para teklif ediyorlar.
Konudan hariç. yılını tam hatırlamıyorum 90 lı yıllarda. tahminen 96-97 yabani bir erik ağacına dalarken yerde 25 bin bulmuştum. Para buldum diye bağırınca . 5-6 tane çocuktuk orda herkese çikolata, sakız, futbolcu kartı, küçük maket oyuncaklar gibi şeyler almıştık. madeni bir para ne kadar değerliymiş.