• 20-07-2022, 07:21:32
    #10
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam günaydın.

    Hayırlı günler hocam. Derdiniz nedir sıkıntınız nedir ? Yazın elimizden birşey geliyorsa yardımcı olalım

    Ahmet batman ( yaz bulutları )
    5 yıllık ilişkim bitti yapacak birşey yok hocam düzelsin diye uğraşıcam sonunda da acısına alışıcam galiba
  • 20-07-2022, 07:22:08
    #11
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıllık ilişkim bitti yapacak birşey yok hocam düzelsin diye uğraşıcam sonunda da acısına alışıcam galiba
    Hayırlısı olsun dert etme herşey olacağına varır.
  • 20-07-2022, 07:25:41
    #12
    Günaydın hocam, benden bahsediliyor sandım
  • 20-07-2022, 07:36:41
    #13
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı günler hocam. Forum jargonunu kapmışız
    Bal tutan parmağını yalar hocam 🤓🤓
  • 20-07-2022, 07:37:41
    #14
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam, benden bahsediliyor sandım
    Günaydın hayırlı sabahlar bereketli bol rızıklı günler dilerim.
  • 20-07-2022, 07:38:05
    #15
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hayırlo sabahlar bereketli boş rızıklı günler dilerim.
    Cümlemize
  • 20-07-2022, 08:10:49
    #16
    Bende bugunlerde birşey yaşadım.Değer verdim ancak belliki karşımdaki kişi cok farklı dunyalarda çıktı. Biraz üzüldüm doğru ama ne yapalım hayat devam ediyor.
  • 20-07-2022, 08:36:25
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Günaydın, biz duygusal insanız her şeyi kolay kaldıramıyoruz. En ufak şeyde hüzünlenebiliyoruz. hakediyormuz bilmiyorum ama uğraşan her insan bişeyleri hakeder illa ki. Ama görmeyen insanlar olduğu sürece hiç bir anlamı olmaz.
  • 20-07-2022, 08:37:38
    #18
    CansuKART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bugunlerde birşey yaşadım.Değer verdim ancak belliki karşımdaki kişi cok farklı dunyalarda çıktı. Biraz üzüldüm doğru ama ne yapalım hayat devam ediyor.
    Kesinlikle hayat devam ediyor..
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın, biz duygusal insanız her şeyi kolay kaldıramıyoruz. En ufak şeyde hüzünlenebiliyoruz. hakediyormuz bilmiyorum ama uğraşan her insan bişeyleri hakeder illa ki. Ama görmeyen insanlar olduğu sürece hiç bir anlamı olmaz.
    Çok güzel özetlemişsiniz hocam..