Günaydın, biz duygusal insanız her şeyi kolay kaldıramıyoruz. En ufak şeyde hüzünlenebiliyoruz. hakediyormuz bilmiyorum ama uğraşan her insan bişeyleri hakeder illa ki. Ama görmeyen insanlar olduğu sürece hiç bir anlamı olmaz.