Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Günaydın, biz duygusal insanız her şeyi kolay kaldıramıyoruz. En ufak şeyde hüzünlenebiliyoruz. hakediyormuz bilmiyorum ama uğraşan her insan bişeyleri hakeder illa ki. Ama görmeyen insanlar olduğu sürece hiç bir anlamı olmaz.