CansuKART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bugunlerde birşey yaşadım.Değer verdim ancak belliki karşımdaki kişi cok farklı dunyalarda çıktı. Biraz üzüldüm doğru ama ne yapalım hayat devam ediyor.
Kesinlikle hayat devam ediyor..
Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın, biz duygusal insanız her şeyi kolay kaldıramıyoruz. En ufak şeyde hüzünlenebiliyoruz. hakediyormuz bilmiyorum ama uğraşan her insan bişeyleri hakeder illa ki. Ama görmeyen insanlar olduğu sürece hiç bir anlamı olmaz.
Çok güzel özetlemişsiniz hocam..