• 20-07-2022, 02:29:22
    #19
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toptan alıp buzluğa kaldırmak lazım bence. Böyle tek tek dürüm yiyince aşırı pahalıya geliyor. Komagene dışında diğerleri hamur yiyormuş gibi geliyor.
    komagene fabrikasında çalışan bi arkadaşım vardı,güvenlikci.artık çalışanlara bedava mı veriyorlardı,3-5 kuruşa mı bilmiyorum o kısmını ama arkadaş sürekli paket paket köfte alıp bana gönderirdi bi ara her ay rahat 2-3 kg alıyordum ondan,2-3 dürüm parasına.kendisi yemiyordu,benimde çok sevdigimi biliyordu.o zaman çok hayır duası almıştır benden,şubelerden daha ucuza alıyordum o ara köfteleri,dolaba atıp 1 ay yerdim onları.sonra arkadaş daha iyi bi iş buldu,ordan çıktı.benim köftelerde yalan oldu
  • 20-07-2022, 02:44:53
    #20
    Qui non proficit, deficit
    Olsa da yesek
  • 20-07-2022, 03:05:25
    #21
    Mega olarak satılan dürümden 2 tanesini çok rahat yiyebiliyorum.
    Güzel yapılan yerde insanın yedikçe yiyesi geliyor.
  • 20-07-2022, 07:46:03
    #22
    Dükkandan alırsan 15 lira
  • 20-07-2022, 08:29:01
    #23
    neyi pahalı neyin ucuz olduğunu kestiremiyorum


    geçen haftadan ucuz bu haftadan pahalı falan filan herkes böyle herhalde
  • 20-07-2022, 09:08:08
    #24
    Çiğ köfteye alım gücümüz artar anca
  • 20-07-2022, 14:53:07
    #25
    Şuanda çiğköftenin bayiye gidiş fiyatı ortalama 25TL/kg diyebilirim.
  • 20-07-2022, 15:53:29
    #27
    ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde dışarıdan çok fazla yemek yerim.bi süredir herşeyi evde kendim yapmaya başladım.şimdi geriye kalan bi çigköfte oldu,bide tatlı.büyük ihtimalle yakında lokma tatlısınıda evde yapmaya başlayacagım,farklı tarifler topladım bu aralar.ondan sonra sırada çigköfte var