Toptan alıp buzluğa kaldırmak lazım bence. Böyle tek tek dürüm yiyince aşırı pahalıya geliyor. Komagene dışında diğerleri hamur yiyormuş gibi geliyor.
komagene fabrikasında çalışan bi arkadaşım vardı,güvenlikci.artık çalışanlara bedava mı veriyorlardı,3-5 kuruşa mı bilmiyorum o kısmını ama arkadaş sürekli paket paket köfte alıp bana gönderirdi bi ara

her ay rahat 2-3 kg alıyordum ondan,2-3 dürüm parasına.kendisi yemiyordu,benimde çok sevdigimi biliyordu.o zaman çok hayır duası almıştır benden,şubelerden daha ucuza alıyordum o ara köfteleri,dolaba atıp 1 ay yerdim onları.sonra arkadaş daha iyi bi iş buldu,ordan çıktı.benim köftelerde yalan oldu