Cooper34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
her ay rahat 2-3 kg alıyordum ondan,2-3 dürüm parasına.kendisi yemiyordu,benimde çok sevdigimi biliyordu.o zaman çok hayır duası almıştır benden,şubelerden daha ucuza alıyordum o ara köfteleri,dolaba atıp 1 ay yerdim onları.sonra arkadaş daha iyi bi iş buldu,ordan çıktı.benim köftelerde yalan oldu