ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde dışarıdan çok fazla yemek yerim.bi süredir herşeyi evde kendim yapmaya başladım.şimdi geriye kalan bi çigköfte oldu,bide tatlı.büyük ihtimalle yakında lokma tatlısınıda evde yapmaya başlayacagım,farklı tarifler topladım bu aralar.ondan sonra sırada çigköfte var