• 18-07-2022, 09:30:43
    #46
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hukuk düşünürdüm fakat sen neyi seviyorsan, neyi istiyorsan onun için müdahale et.

    Sayısal çok iyi tebrik ediyorum seni 👏🏻👏🏻
    Parasi olan abudik puanlara ozellerde hukuk okuyor hocam bu puana yazik edilmez. İmkanin varsa koc , bahcesehir yaz 2. Yilda da Yurtdisinda guzel bir universiteye gec
  • 18-07-2022, 09:32:21
    #47
    Emek veren herkes umarım karşılığını almıştır. Sayısal 23.000 yaptım. Yazılım istiyorum ama devlette neredeyse yok yazılım bölümü. Bilgisayar mühendisliği var ama o elektrik elektronik ağırlıklı. Burslu özeller de mevcut ancak ailemin o kadar durumu yok en ufak sorunda para istiyorlar diye biliyorum. Ne yapmalıyım?
  • 18-07-2022, 09:34:32
    #48
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ediyorum kardeşim sonuçlar gayet güzel. umarım istediğin hedefler doğrultusunda sorunsuz ilerlersin 👏🏻
    Çok teşekkür ederim abi çok sağol. Umarım hepimiz bu yolda ilerler ve ülkemizi daha iyi yerlere hep beraber getiririz
  • 18-07-2022, 09:42:42
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vatanımıza, milletimize, kendinize, ailenize ve çevrenize yaralı güzel meslekler edinin inşallah.
  • 18-07-2022, 09:43:33
    #50
    Şifremi unuttum bakamıyorum 😃
  • 18-07-2022, 09:53:52
    #51
    Kötünün kötüsü de varmış
  • 18-07-2022, 09:58:24
    #52
    Güzel puan alan arkadaşları tebrik ederim. Üniversitede pratikten ziyade teori öğretildiği için kendinizi geliştirme fırsatı bulmanız zor olabilir.

    r10'un da bir üniversite olduğunu unutmayın. İnternetle bağınız kopmadığı sürece forumu bırakmayın. Bir gün bir fırsat görüp hayatınız değişebilir.
  • 18-07-2022, 10:09:07
    #53
    248 puan almışım tıp gelir mi
  • 18-07-2022, 10:12:40
    #54
    Maalesef