Güzel puan alan arkadaşları tebrik ederim. Üniversitede pratikten ziyade teori öğretildiği için kendinizi geliştirme fırsatı bulmanız zor olabilir.

r10'un da bir üniversite olduğunu unutmayın. İnternetle bağınız kopmadığı sürece forumu bırakmayın. Bir gün bir fırsat görüp hayatınız değişebilir.