• 17-07-2022, 13:47:36
    #10
    Ben de ilk odeme aldığımda çok mutlu olmuştum. Reelde mühendisim. İnternetten, mobil uygulamadan kazandığım para reelde kazandığım paradan daha çok mutlu ediyor beni
  • 17-07-2022, 13:48:40
    #11
    Hayırlı olsun hocam. Sektör neydi ben de gireyim
  • 17-07-2022, 13:52:45
    #12
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam. Sektör neydi ben de gireyim
    Mobil app sektörüne ilk girenlerin, ilk yaptığı bir sektör hocam 👍 Akla ilk gelen yani
  • 17-07-2022, 13:53:38
    #13
    Hayırlısı olsun ben de bu aşamadayım malesef pin gelmiyor bu sorunu aşarsam mutlu olacağım. Pin 2. defa istedim 2 hafta geçti hala yok Başarılar
  • 17-07-2022, 13:56:15
    #14
    berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun ben de bu aşamadayım malesef pin gelmiyor bu sorunu aşarsam mutlu olacağım. Pin 2. defa istedim 2 hafta geçti hala yok Başarılar
    Ben 2 kez admobdan kısıtlama yiyince uygulama içi reklam bölümünden vazgeçtim.
    Ama reklam entegrasyonunuda applovin yaptık. Reklamdan birşey gelmedi henüz bu uygulama içinde sanmıyorum geleceğini 😅
    Uygulama içi satış olarak devam ediyorum sadece artık. İlk ödememde uygulama içi satışlardan gelen gelir olduğu içinde keyfim biraz yerinde.
  • 17-07-2022, 14:07:43
    #15
    Hayırlısı olsun hocam bol kazançlar darısı başıımıza
  • 17-07-2022, 16:40:20
    #16
    Hayırlısı olsun hocam her şeyin ilki zordur devamı inşallah istikrarlı olmanız durumunda gelecektir. Bol kazançlar..