berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun ben de bu aşamadayım malesef pin gelmiyor bu sorunu aşarsam mutlu olacağım. Pin 2. defa istedim 2 hafta geçti hala yok Başarılar
Ben 2 kez admobdan kısıtlama yiyince uygulama içi reklam bölümünden vazgeçtim.
Ama reklam entegrasyonunuda applovin yaptık. Reklamdan birşey gelmedi henüz bu uygulama içinde sanmıyorum geleceğini 😅
Uygulama içi satış olarak devam ediyorum sadece artık. İlk ödememde uygulama içi satışlardan gelen gelir olduğu içinde keyfim biraz yerinde.