Konu
İlk ödeme emrimizi aldık 🥳
17-07-2022, 13:47:36
#10
TheBoss3452
Ben de ilk odeme aldığımda çok mutlu olmuştum. Reelde mühendisim. İnternetten, mobil uygulamadan kazandığım para reelde kazandığım paradan daha çok mutlu ediyor beni