İlk ödeme emrimizi aldık 🥳
15
●1.192
- 17-07-2022, 13:47:36Ben de ilk odeme aldığımda çok mutlu olmuştum. Reelde mühendisim. İnternetten, mobil uygulamadan kazandığım para reelde kazandığım paradan daha çok mutlu ediyor beni
- 17-07-2022, 13:52:45Mobil app sektörüne ilk girenlerin, ilk yaptığı bir sektör hocam 👍 Akla ilk gelen yaniMent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2022, 13:56:15Ben 2 kez admobdan kısıtlama yiyince uygulama içi reklam bölümünden vazgeçtim.berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama reklam entegrasyonunuda applovin yaptık. Reklamdan birşey gelmedi henüz bu uygulama içinde sanmıyorum geleceğini 😅
Uygulama içi satış olarak devam ediyorum sadece artık. İlk ödememde uygulama içi satışlardan gelen gelir olduğu içinde keyfim biraz yerinde. - 17-07-2022, 16:40:20Hayırlısı olsun hocam her şeyin ilki zordur devamı inşallah istikrarlı olmanız durumunda gelecektir. Bol kazançlar..