• 17-07-2022, 13:27:51
    #1
    Merhabalar

    Dün test yaptım bugün baktım pozitif çıktı şimdi benim dışarı çıkmam yasak nasıl rapor alabilirim? İyileştikten sonra alabilirmiyim devlet hastanesinden birde kimden alıyoruz bilen var mı? SGK dan paramı almak için işten izin aldım ondan.
  • 17-07-2022, 13:38:11
    #2
    Aranızda rapor alan yok mu hiç covid için
  • 17-07-2022, 13:39:07
    #3
    Babamın raporunu ben kendim gidip almıştım hastaneden. Sonra iş yerine bıraktım.
  • 17-07-2022, 13:44:07
    #4
    Sağlık ocağındaki doktorunuzu veya hastaneyi arayarak corona olduğunuzu rapor istediğinizi söylediğinizde sisteme girerler. Ben sağlık ocağından almıştım.
  • 17-07-2022, 13:46:03
    #5
    Datronaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık ocağındaki doktorunuzu veya hastaneyi arayarak corona olduğunuzu rapor istediğinizi söylediğinizde sisteme girerler. Ben sağlık ocağından almıştım.
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamın raporunu ben kendim gidip almıştım hastaneden. Sonra iş yerine bıraktım.
    Hasta şekilde gitsem sorun olur mu maskeli ? Evde herkes korona
  • 17-07-2022, 13:46:44
    #6
    Geçen hafta pozitiftim, testten bir iki gün sonra telefonla aradılar rapor ihtiyacınız var mı diye. Sonuç yeni çıktıysa bugün yarın sizi ararlar diye düşünüyorum. Geçmiş olsun
  • 17-07-2022, 13:52:59
    #7
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta pozitiftim, testten bir iki gün sonra telefonla aradılar rapor ihtiyacınız var mı diye. Sonuç yeni çıktıysa bugün yarın sizi ararlar diye düşünüyorum. Geçmiş olsun
    Sağolun hocam
  • 17-07-2022, 14:11:25
    #8
    Aile hekiminizin ekranına düşüyor sizin pozitif olduğunuz, o sizi arar sizin bişey yapmanıza gerek yok hocam.