Sağlık ocağındaki doktorunuzu veya hastaneyi arayarak corona olduğunuzu rapor istediğinizi söylediğinizde sisteme girerler. Ben sağlık ocağından almıştım.
Babamın raporunu ben kendim gidip almıştım hastaneden. Sonra iş yerine bıraktım.
Hasta şekilde gitsem sorun olur mu maskeli ? Evde herkes korona