Datronaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlık ocağındaki doktorunuzu veya hastaneyi arayarak corona olduğunuzu rapor istediğinizi söylediğinizde sisteme girerler. Ben sağlık ocağından almıştım.
mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babamın raporunu ben kendim gidip almıştım hastaneden. Sonra iş yerine bıraktım.
Hasta şekilde gitsem sorun olur mu maskeli ? Evde herkes korona