• 16-07-2022, 12:00:33
    #1
    Arkadaşlar dün fantanın What the fanta pembe renk içeceğini içmiştim 500 puan kazandım. 500 puan daha kazanırsam Edis konseri Fanta festivaline katılacağım. Fanta kapaklarınızı benimle paylaşır mısınız?
  • 16-07-2022, 12:16:50
    #2
    uygulama ismi nedir hocam
  • 16-07-2022, 12:18:42
    #3
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulama ismi nedir hocam
    Daha daha uygulaması hocam. Fanta festivali başlıyor her şehirde eşzamanlı yapılacak.
    R10 tişortumla katılacağım.
  • 18-07-2022, 14:24:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kapağı buldum adam kayboldu