Arkadaşlar dün fantanın What the fanta pembe renk içeceğini içmiştim 500 puan kazandım. 500 puan daha kazanırsam Edis konseri Fanta festivaline katılacağım. Fanta kapaklarınızı benimle paylaşır mısınız?