• 01-03-2009, 17:51:35
    #1


    3M firmasının cam ürünlerinde kendini ispatlamak amaçlı otobüs duraklarındaki reklamı!...
    Cam o kadar sağlamışki bunun içindeki gerçek paraların kırılıp alınması imkansızmış!!!


    ne dersiniz çıkarabilirmiyiz
  • 01-03-2009, 17:53:11
    #2
    Örnek paradır.Yoksa hangi ülkede olduğu hiç farketmez.Her ülkede gariban var
  • 01-03-2009, 17:54:38
    #3
    verilmişti ama iyi bir reklam fikri ++
  • 01-03-2009, 18:03:08
    #4
    Bizim hırsızlar soymak istedikleri dükkanlara arabayla giriyor artık. Bu ne ki? Bir vuruşta tamam (:
  • 01-03-2009, 18:04:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İçindeki Paralar Gerçek.

    Yaptıkları Camlara O Kadar Güveniyolar ki.

    Kıran Alsın Parayı Diyolar
  • 01-03-2009, 18:04:57
    #6
    Camı alıp götürürler.
  • 01-03-2009, 18:08:33
    #7
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Camı alıp götürürler.
    Yazacaktım, sen yazmışsın. 200-300 metrekarelik çatıyı yerinden söküp götüren adamlara koyar mı bu
  • 01-03-2009, 18:15:46
    #9
    yalan olurdu.