Bu reklam Türkiyede olsa Ne olur ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu reklam Türkiyede olsa Ne olur ?
8
●
444
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu reklam Türkiyede olsa Ne olur ?
01-03-2009, 17:51:35
#1
sogukkanli56
3M firmasının cam ürünlerinde kendini ispatlamak amaçlı otobüs duraklarındaki reklamı!...
Cam o kadar sağlamışki bunun içindeki gerçek paraların kırılıp alınması imkansızmış!!!
ne dersiniz çıkarabilirmiyiz
01-03-2009, 17:53:11
#2
BarCode
Örnek paradır.Yoksa hangi ülkede olduğu hiç farketmez.Her ülkede gariban var
01-03-2009, 17:54:38
#3
hrngndz
verilmişti ama iyi bir reklam fikri
++
01-03-2009, 18:03:08
#4
burYq
Bizim hırsızlar soymak istedikleri dükkanlara arabayla giriyor artık. Bu ne ki? Bir vuruşta tamam (:
01-03-2009, 18:04:52
#5
Senta
Üyeliği durduruldu
İçindeki Paralar Gerçek.
Yaptıkları Camlara O Kadar Güveniyolar ki.
Kıran Alsın Parayı Diyolar
01-03-2009, 18:04:57
#6
Rudeboy
Camı alıp götürürler.
01-03-2009, 18:08:33
#7
Fhenix
Rudeboy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Camı alıp götürürler.
Yazacaktım, sen yazmışsın. 200-300 metrekarelik çatıyı yerinden söküp götüren adamlara koyar mı bu
01-03-2009, 18:11:01
#8
KingMania
https://www.r10.net/maxigeyiq/240401-...yede-olsa.html
01-03-2009, 18:15:46
#9
by_wirus
yalan olurdu.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler