Konu
Bu reklam Türkiyede olsa Ne olur ?
01-03-2009, 17:51:35
#1
sogukkanli56
3M firmasının cam ürünlerinde kendini ispatlamak amaçlı otobüs duraklarındaki reklamı!...
Cam o kadar sağlamışki bunun içindeki gerçek paraların kırılıp alınması imkansızmış!!!
ne dersiniz çıkarabilirmiyiz