• 13-07-2022, 12:18:49
    #1
    Scottish kedim var Proplan kullanıyordum fakat geçen sene 400 tl ye aldığım mama şu an 950 TL olmuş. Kaliteli ve daha uygun fiyatlı mama tavsiyesi verebilecek var mı?
  • 13-07-2022, 12:21:52
    #2
    Var hocam. Sanabelle alabilirsin.
  • 13-07-2022, 12:22:04
    #3
    Felicia

    ProPlan kötü haber


    https://twitter.com/altansancarr/sta...QTBv5EbDQ&s=19
  • 13-07-2022, 12:25:44
    #4
    Merhabalar,

    "Scala tavuklu kedi maması 15 kg" ürünü kullanıyorum hala ve gayet memnunum. İsterseniz bir araştırıp bakabilirsiniz.
  • 13-07-2022, 12:27:18
    #5
    Wisecat Gurme kullanıyorum uzun zamandır memnunum, veterinerim önermişti.
  • 13-07-2022, 12:27:59
    #6
    Ben kedim için Royal canin sterilised kullanıyorum. Severek yiyor.
  • 13-07-2022, 12:32:39
    #7
    Felicia kullanıyorum memnunum. Kısırlaştırılmış somonlu olanından. Yavruyken de kitten ve tavuklu olanını kullanıyordum.
  • 13-07-2022, 12:48:31
    #8
    Merhaba. Öncelikle tavsiyem Whiskas gibi market mamalarından uzak durmanızdır. Ek olarak, bütçenizi çok zorlamayacaksa ND kuzu etli mama tavsiye ederim. Biz şu an kedimde aşırı tüy dökümü sorunu olduğu için özel Quinoa serisinden Skin and Coat kullanıyoruz ve çok memnunuz. Üstelik ücretsiz beslenme uzmanı gibi bir hizmetleri de var.

    Edit: Royal Canin kullanmayın hocam. Şeker oranı yüksek bir mama. Bizim kedi ağzına sürmedi.
  • 13-07-2022, 12:57:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Felicia kullanıyoruz. Yavru iken royal kitten veriyorduk. Şimdi kısırlaştı ve malum ekonomide mama fiyatları uçtu. kilosu 60 tl ile felcia kısır veriyorum. severek yiyor