3 yaşında kısır kedimiz için proplan kısırlaştırılmış somonlu mama alıyorduk. Mama seçme huyu var royal canin, felicia, n&d yemiyor. Proplandan sonra yediği tek mama advence serisi. Advence kullandıktan sonra tüylerinde gözle görülür iyileşme oluştu tavsiye edebilirim.