Merhaba. Öncelikle tavsiyem Whiskas gibi market mamalarından uzak durmanızdır. Ek olarak, bütçenizi çok zorlamayacaksa ND kuzu etli mama tavsiye ederim. Biz şu an kedimde aşırı tüy dökümü sorunu olduğu için özel Quinoa serisinden Skin and Coat kullanıyoruz ve çok memnunuz. Üstelik ücretsiz beslenme uzmanı gibi bir hizmetleri de var.

Edit: Royal Canin kullanmayın hocam. Şeker oranı yüksek bir mama. Bizim kedi ağzına sürmedi.