Kedi için Kuru Mama Önerisi
9
●182
- 13-07-2022, 12:18:49Scottish kedim var Proplan kullanıyordum fakat geçen sene 400 tl ye aldığım mama şu an 950 TL olmuş. Kaliteli ve daha uygun fiyatlı mama tavsiyesi verebilecek var mı?
- 13-07-2022, 12:22:04
- 13-07-2022, 12:48:31Merhaba. Öncelikle tavsiyem Whiskas gibi market mamalarından uzak durmanızdır. Ek olarak, bütçenizi çok zorlamayacaksa ND kuzu etli mama tavsiye ederim. Biz şu an kedimde aşırı tüy dökümü sorunu olduğu için özel Quinoa serisinden Skin and Coat kullanıyoruz ve çok memnunuz. Üstelik ücretsiz beslenme uzmanı gibi bir hizmetleri de var.
Edit: Royal Canin kullanmayın hocam. Şeker oranı yüksek bir mama. Bizim kedi ağzına sürmedi. - 13-07-2022, 12:57:13Üyeliği durdurulduFelicia kullanıyoruz. Yavru iken royal kitten veriyorduk. Şimdi kısırlaştı ve malum ekonomide mama fiyatları uçtu. kilosu 60 tl ile felcia kısır veriyorum. severek yiyor