• 05-03-2009, 18:48:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende katılmak istiyorum
  • 05-03-2009, 18:50:13
    ben de katılıyorum
  • 05-03-2009, 18:53:49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende katılıyorum
  • 05-03-2009, 19:12:05
    Üyeliği durduruldu
    her katılan bişey verirse daha iyi olur bence
  • 05-03-2009, 19:13:50
    ErzincanTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her katılan bişey verirse daha iyi olur bence
    bunun bencesi sencesi yok Hediye vermedende Katılabillirsiniz denilmiş konuda isteyen istediğini yapar
  • 05-03-2009, 19:15:00
    Üyeliği durduruldu
    bence dedim kişisel görüşüm saygılarımla
  • 05-03-2009, 20:55:34
    Üyeliği durduruldu
    banada yer varmı acaba
  • 05-03-2009, 21:59:43
    Ben katılıyorum
  • 05-03-2009, 23:31:57
    Üyeliği durduruldu
    benide yazınız