Konu
R10 Mart Ayı Hediye çekilişi
05-03-2009, 19:13:50
#140
uhb90
ErzincanTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
her katılan bişey verirse daha iyi olur bence
bunun bencesi sencesi yok Hediye vermedende Katılabillirsiniz denilmiş konuda isteyen istediğini yapar