Aslında bu çok büyük bir yanılsama. Eski günler çok güzel falan değildi.
1* 80li 90lı yıllarda daha doğal daha içten olan şeyleri teker teker kaybettik. Bu kayıplar yüzünden eski günler daha güzeldi diye düşünüyoruz.
2* Yaşadığımız dönemde büyük sıkıntılar yaşadığımız için eski günler GÖRECE güzel görünür. Yanılsama sadece.
3* Eski günlerin lumsuzlukları saymakla bitmez, unuttuğumuz için bize sanki güzel gibi görünüyor.
Eski bayramlar - eski günler neden daha güzeldi?
3
●78
- 12-07-2022, 23:48:59Üyeliği durduruldu"Dar gelirli memura, dünyayı dar getiren..."
Abicim memurlar evleri arabaları iyisinden alıp keyfini sürüyor artık.
https://youtu.be/WjEMqAGvTXU?t=97
Memurus canlı türü iyice evrimleşti. iyice semirdiler artık.
https://www.youtube.com/watch?v=vWDrHiZsKxU
