• 12-07-2022, 17:55:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Aslında bu çok büyük bir yanılsama. Eski günler çok güzel falan değildi.

    1* 80li 90lı yıllarda daha doğal daha içten olan şeyleri teker teker kaybettik. Bu kayıplar yüzünden eski günler daha güzeldi diye düşünüyoruz.
    2* Yaşadığımız dönemde büyük sıkıntılar yaşadığımız için eski günler GÖRECE güzel görünür. Yanılsama sadece.

    3* Eski günlerin lumsuzlukları saymakla bitmez, unuttuğumuz için bize sanki güzel gibi görünüyor.
  • 12-07-2022, 17:58:54
    #2
    Nostalji sendromu yaşıyoruz genel olarak..
  • 12-07-2022, 18:37:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskinin her şeyi güzeldi hocam çok haklısnız.
  • 12-07-2022, 23:48:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    "Dar gelirli memura, dünyayı dar getiren..."
    Abicim memurlar evleri arabaları iyisinden alıp keyfini sürüyor artık.

    https://youtu.be/WjEMqAGvTXU?t=97



    Memurus canlı türü iyice evrimleşti. iyice semirdiler artık.


    https://www.youtube.com/watch?v=vWDrHiZsKxU