Aslında bu çok büyük bir yanılsama. Eski günler çok güzel falan değildi.
1* 80li 90lı yıllarda daha doğal daha içten olan şeyleri teker teker kaybettik. Bu kayıplar yüzünden eski günler daha güzeldi diye düşünüyoruz.
2* Yaşadığımız dönemde büyük sıkıntılar yaşadığımız için eski günler GÖRECE güzel görünür. Yanılsama sadece.
3* Eski günlerin lumsuzlukları saymakla bitmez, unuttuğumuz için bize sanki güzel gibi görünüyor.