• 12-07-2022, 11:37:48
    #1
    Geçen sene yaşanan trafik kazası ile hakkımda dava açılmış, eve kağıt geldi ilk 15 gün cevap vermemiş gerekiyormuş dilekçe doldurup verdim adliyeye.Mahkeme 10.ayda görülecekmis biz zaten mahkemede savunma yapmayacakmiyiz? neden erkenden dilekçe verdik? hakim okuyup mahkeme tarihinden önce dusuerebilir mi davayı?
  • 12-07-2022, 11:40:51
    #2
    Trafik kazasında olur mu bilmiyorum ama ufak olaylarda bazen mahkeme duruşmasız olabiliyor. Sizde ne olur bilmiyorum.
  • 12-07-2022, 11:51:24
    #3
    hocam suç trafik güvenliğini tehlikeye sokmak mı, taksirle yaralama mı, hagi suçtan dava açılmış söylerseniz ona göre bilgi vereyim
  • 12-07-2022, 12:01:51
    #4
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik kazasında olur mu bilmiyorum ama ufak olaylarda bazen mahkeme duruşmasız olabiliyor. Sizde ne olur bilmiyorum.
    ozgunozakyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam suç trafik güvenliğini tehlikeye sokmak mı, taksirle yaralama mı, hagi suçtan dava açılmış söylerseniz ona göre bilgi vereyim
    araca carptim %100 sucluyum alkol vs yok.sahıs aracini yurtdisinda yaptirmak istemiş sigorta reddetmis arabulucuya gitmis gene reddetmis bu sefer avukatla hem bana hem sigorta şirketine dava açmıs, bende ogrendigim kadar ilk 15 gun dilekce vermek lazimmis bende yazdim işte sebepsiz zenginleşme var, bu davanın sanığı ben değil sigorta şirketleri vs. gittim adliyeye verdim bu kadar
  • 12-07-2022, 13:59:43
    #5
    ozgunozakyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam suç trafik güvenliğini tehlikeye sokmak mı, taksirle yaralama mı, hagi suçtan dava açılmış söylerseniz ona göre bilgi vereyim
    yaralama vs yok görünürde hasarda yok arkadan temas sadece