Davaya Dilekçe İle Cevap Verdim Şimdi Ne Olacak?
4
●234
- 12-07-2022, 11:37:48Geçen sene yaşanan trafik kazası ile hakkımda dava açılmış, eve kağıt geldi ilk 15 gün cevap vermemiş gerekiyormuş dilekçe doldurup verdim adliyeye.Mahkeme 10.ayda görülecekmis biz zaten mahkemede savunma yapmayacakmiyiz? neden erkenden dilekçe verdik? hakim okuyup mahkeme tarihinden önce dusuerebilir mi davayı?
- 12-07-2022, 11:51:24hocam suç trafik güvenliğini tehlikeye sokmak mı, taksirle yaralama mı, hagi suçtan dava açılmış söylerseniz ona göre bilgi vereyim
- 12-07-2022, 12:01:51nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülearaca carptim %100 sucluyum alkol vs yok.sahıs aracini yurtdisinda yaptirmak istemiş sigorta reddetmis arabulucuya gitmis gene reddetmis bu sefer avukatla hem bana hem sigorta şirketine dava açmıs, bende ogrendigim kadar ilk 15 gun dilekce vermek lazimmis bende yazdim işte sebepsiz zenginleşme var, bu davanın sanığı ben değil sigorta şirketleri vs. gittim adliyeye verdim bu kadarozgunozakyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2022, 13:59:43yaralama vs yok görünürde hasarda yok arkadan temas sadeceozgunozakyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle