Geçen sene yaşanan trafik kazası ile hakkımda dava açılmış, eve kağıt geldi ilk 15 gün cevap vermemiş gerekiyormuş dilekçe doldurup verdim adliyeye.Mahkeme 10.ayda görülecekmis biz zaten mahkemede savunma yapmayacakmiyiz? neden erkenden dilekçe verdik? hakim okuyup mahkeme tarihinden önce dusuerebilir mi davayı?