• 11-07-2022, 21:21:03
    #28
    İstanbul Kadıköyde olan varsa buluşabiliriz bugüne kadar bende hiç denk gelmedim
  • 11-07-2022, 21:24:49
    #29
    Evet çok değişik bir şekilde karşılaşmıştık. Cafede otururken foruma giriş yapamamıştım, yan masada bilgisiyari önünde birisi var idi giriş yapabiliyormusun denermisin diye sordum ve tanıştık bir şeyler içtik, muhabbet ettik
  • 11-07-2022, 21:28:13
    #30
    Bir gün Ankarada AKM Millet Bahçesinden çıktım. Birden bir yağmur bastırdı. Üst geçite sığınmıştım. Sonra birisi telefonumu kullanmak istedi müşterisini arıyacakmiş. Ne iş yapıyorsunuz filan smm panel kuruyormuş. Öyle bir tanışmamız oldu. Kullanıcı adı: @Tzeberusx1; olmalı.
  • 11-07-2022, 21:29:25
    #31
    Yıllar önce forumdan toplaşıp mangal yapıp içmişliğimiz var.
  • 11-07-2022, 21:51:23
    #32
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @FeyyazAdatepe; @zkan78; aynı yerde çalışıyoruz
    Evet cidden iyi denk geldi 😀😀
  • 11-07-2022, 22:12:17
    #33
    Bize entegrasyon firmasını tanıtmaya gelen birini r10'da dolaşırken görmüştüm.
  • 11-07-2022, 22:43:57
    #34
    Evet Bircok ilin jigolo ve eskort agini elinde tutuyordu . Cok ilginc bir karsilasma oldu 😀 Kendisine sevgiler 😀

    Ayrilirken birseye ihtiyacin olursa mutlaka ara demesi felaketti 😀😀
  • 11-07-2022, 22:55:06
    #35
    Evet çok
  • 11-07-2022, 23:12:12
    #36
    garajdakivosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ademakcan; şu fenomen olan arkadaş değil mi? forumda herkesi dürten arkadaşımız? Ben de kendisi ile karşılaşmak isterim. Adem bey bizi de görecem mi?
    Adem kardeşim asker, şafak 75