Evet çok değişik bir şekilde karşılaşmıştık. Cafede otururken foruma giriş yapamamıştım, yan masada bilgisiyari önünde birisi var idi giriş yapabiliyormusun denermisin diye sordum ve tanıştık bir şeyler içtik, muhabbet ettik