R10'dan birisi ile karşılaştınız mı?
72
●3.872
- 11-07-2022, 21:28:13Bir gün Ankarada AKM Millet Bahçesinden çıktım. Birden bir yağmur bastırdı. Üst geçite sığınmıştım. Sonra birisi telefonumu kullanmak istedi müşterisini arıyacakmiş. Ne iş yapıyorsunuz filan smm panel kuruyormuş. Öyle bir tanışmamız oldu. Kullanıcı adı: @Tzeberusx1; olmalı.
- 11-07-2022, 21:51:23Evet cidden iyi denk geldi 😀😀ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2022, 22:12:17Bize entegrasyon firmasını tanıtmaya gelen birini r10'da dolaşırken görmüştüm.
- 11-07-2022, 23:12:12Adem kardeşim asker, şafak 75garajdakivosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle