Konu
R10'dan birisi ile karşılaştınız mı?
11-07-2022, 23:12:12
#36
yalinyalniz
garajdakivosvos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
ademakcan
; şu fenomen olan arkadaş değil mi? forumda herkesi dürten arkadaşımız? Ben de kendisi ile karşılaşmak isterim. Adem bey bizi de görecem mi?
Adem kardeşim asker, şafak 75