garajdakivosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ademakcan; şu fenomen olan arkadaş değil mi? forumda herkesi dürten arkadaşımız? Ben de kendisi ile karşılaşmak isterim. Adem bey bizi de görecem mi?
Adem kardeşim asker, şafak 75