• 11-07-2022, 14:00:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Aracımın vites geçişinde sıkıntı olmaya başladı, 2010 model golf 1.4 TSI araç için DSG şanzımandan Anlayan Usta öneriniz var mıdır acaba ? Herhangi bir ustaya emanet etmek istemiyorum o yüzden fikirlerinizi rica edeyim
  • 11-07-2022, 14:01:07
    #2
    yetkili servise gösterin
  • 11-07-2022, 14:10:34
    #3
    maslak Ataturk oto sanayi, gümüş ok dsg
  • 11-07-2022, 14:41:26
    #4
    Ben de oto tamirciyim tavsiyem servise göndermen ama genelde Atatürk sanayisinde veya maslakta bakanlar var genelde çoğu kişi usta o tarafı tavsiye eder.