Merhaba arkadaşlar.
Aracımın vites geçişinde sıkıntı olmaya başladı, 2010 model golf 1.4 TSI araç için DSG şanzımandan Anlayan Usta öneriniz var mıdır acaba ? Herhangi bir ustaya emanet etmek istemiyorum o yüzden fikirlerinizi rica edeyim